Business Central Cloud Implementeringspakke
Kom i gang på fem dage
Microsoft Dynamics 365 Business Central er et af de mest brugervenlige og gennemførte ERP-systemer på markedet i dag. Alt håndteres i skyen, og som standard arbejder Business Central sammen med andre Microsoft produkter som Outlook, Excel og Teams.
I kan komme i gang med jeres helt egen Business Central på kun 5 arbejdsdage sammen med PC-Software. Vi har erfaringen og indsigten til at kunne tage udgangspunkt i jeres forretningsbehov, og sammenholdt med vores “Business Central Cloud Implementeringspakke” kan vi få jer i luften hurtigt, effektivt og prisvenligt.
Målgruppe
Handelsvirksomheder som ønsker at komme i gang med en standard Business Central Cloud med egen
kontoplan.
Fordele
- Hurtigt i gang
- Automatiske opdateringer
- Hosting af Business Central er inkluderet
- Sikkerhed på Enterprise niveau
- Bedre udnyttelse af hele Microsofts økosystem
Hvordan gør vi
Vi starter med at sende jer et spørgeskema, som I skal udfylde. Det vil blive brugt i forbindelse med et afklaringsmøde, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.
Vi benytter en kort og koncentreret proces, hvor det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementeringen.
Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ”Business Central Cloud Implementeringspakke” er implementeret.
Implementering
1 Vi aktiverer jeres nye Business Central – kræver adgang til jeres Office 365 konto
2 Indlæsning af kundespecifik kontoplan, (Vi sender et Excel ark, som I udfylder)
3 Opsætning af ét regnskab:
- Virksomhedsoplysninger
- Bogføringsopsætning
- Bogføringsgrupper
- Momsopsætning
- Opsætning af regnskabsperioder
- Opsætning af nummerserie på salg, køb, finans og varer
4 Grundopsætning af debitor, kreditor og varer, således I selv kan oprette debitorer, kreditorer og varer
5 Brugeropsætning: Alle bruger sættes op med SUPER
6 Opsætning af Business Central e-mail funktionalitet, til afsendelse af dokumenter
7 Indlæsning af dokumentpakke – bestående af: Salgsfaktura, salgskreditnota, kontoudtog
8 Kort gennemgang og introduktion til Business Central – 2 timer
9 Undervisning og hjælp til opsætning af skærmbilleder, hvor I kan vælge fokusområder – 8 timer
10 Go Live
11 Opstartshjælp – vi er der til at hjælpe jer i gang, så I kommer godt fra start – 4 timer
Standard Business Central
Til inspiration om hvad en standard Business Central kan I finde en kort præsentation her
Business Central tilbyder introduktion og gennemgang til nye brugere, så de kan få en god start
Relevante tillægsprodukter
Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som vi nemt kan
assistere med eller integrere i løsningen:
- Opsætning af dimensioner
- Indlæsning af åbnings tal
- Indlæsning af debitorer
- Indlæsning af kreditorer
- Indlæsninger af varer
- Payment Management
- Document Capture
- Expense Management
- Document Output
- Power BI – f.eks. vores “Power BI ERP Dashboard”
- Webshop – f.eks. vores ”Webshop med integration til Business Central”
- CRM - f.eks. vores "CRM opstartspakke"
Kontakt
Vil du vide mere?
Troels Vahl-Møller
Salgschef
tvm@pcsoft.dk
+45 22 88 32 99